Jul 28, 2011

Hari ini.


3 petang.


Baru pulang dari kerja.Penat.Cuaca di luar berkabos.Sunggoh sejuk. So aku just ber hibernasi di atas katil melegakan pinggang dan kaki, sambil bancoh Vico panas.Kemudian, layan Colplay-Yellow.Therapeutic.



Malam ni Malaysia vs Singapore.Aku tak turun KL even balik kerja awal sebab esok morning shift.Nanti penat, less energy bila kerja.Adik dan cousin, Nurul ajak pergi sekali ke Bukit Jalil, tapi malas.Lepak makan sambil tengok bola dengan Incik Zahari, lagi seronok =P Hari ni siapa will take over keeper position eh? Haha.


Malam semalam, sebelom tidor, aku bergayut dengan seorang rakan baik dari diploma dulu.Dia antara kawan yang boleh aku panggil sahabat sebab even dia macam biskot, kejap takde kejap ade, tapi anytime dia ada untuk aku, begitu juga dengan aku untuk dia.Tak semua yang ada di sekeliling, aku boleh ber cerita A to Z. But dengan dia, aku boleh ber borak panjang without boundries. Cuma semalam kredit tak cukup, deeper conversation tak lah lama sangat.Untuk Eti, takziah di atas pemergian ayahanda tercinta ke rahmatullah.I know now dia dalam keadaan not stable.Maybe i just can do nothing, but sekurang-kurang nya bila aku ada dengan dia time ni, dapat memberi ruang untuk dia all out what she feel inside.Dear, i really rindu masa-masa susah kita di UiTM.Bulan puasa takde duit nak pergi pasar Ramadhan.Hanya makan di dewan makan kolej Anggerik setiap kali bukak puasa dan ber sahor.Time tu serius rasa slim.Haha.



Tak tahu nak tulis apa.Mata sleepy.Permisi.

No comments:

Post a Comment