Jul 14, 2011

Jumaat

2.46pm.

Bangon untuk sembahyang Zohor.Hari ni maseh lagi berpuasa, so tidor tak lena sangat sebab kepala ter bayang-bayang nak makan apa buka hari ni.Haha.

Now, tengah buat kira-kira untuk belanjawan bulan ni.Bayar broadband, bagi duit untuk belanja mama dan abah di rumah, nak bayar loan kawan (masa tengah sesak di tengah bulan, heh),then nak beli barang keperluan sendiri lagi, dan bil lain-lain.Dulu masa mula-mula kerja aku boros jugak, tapi mama selalu remind jangan lupa buat kira-kira every month.Duit kita tao ke mana terbang, at least, kata mama.Incik Zahari juga always ajar aku ber sederhana even aku memang dari dulu tak ber lebih-lebih.Dia just ajar how to minimize the spends.



Petang ni nak keluar sekejap.Incik Zahari kata keluar dengan dia nanti, jangan keluar sorang-sorang takde haluan, tapi kalao nak tunggu dia, esok lusa tulat tonggeng (ayat opah) pon belom tentu keluar sebab dia very homely person.Jarang nak keluar hang out.Aku bukan nak hang out pon, just nak window shopping, observe orang, heh.



Hurm, menaip sambil dengar lagu One Sweet Day- Boys ll Men ft Mariah Carey.Sangat sangat sangat suka lagu ni.Sorry lah, jiwa aku lebih suka lagu-lagu ballads Inggeris yang lama.Jangan di tanya aku lagu-lagu Inggeris yang the latest.Tak kena dengan jiwa.Haha.Dituju untuk my sweetheart yang sedang tidor di bilik, petang nanti temankan saya buka puasa ok.




Chow.Nak pergi window shopping dan bayar bil.

No comments:

Post a Comment