Jul 12, 2011

Gol dan gincu

2.55 pagi.

Baru balik mamak makan megi sup panas.Bersahur dengan gadis-gadis hot saya.

Tiba-tiba Incik Zahari muncol dengan kawan-kawan kerja beliao.Dia tanya buat apa kat mamak pagi-pagi ni? Keluar dah lewat tak bagitao dia.

Kami ambik masa yang ada untuk ber bincang semula masalah kami.Dia cakap masalah aku, bukan dia.Aku yang too emosional.Aku cakap tak, masalah berpunca dari dia.Diam.Then he explained everything.






Yup, komunikasi dalam hubungan satu benda yang penting.I let him know why im hurt and so on.Dia tak memujuk aku, never, tapi meredakan perasaan aku sampai sudah takde apa yang ter beban di kepala lagi.



But ego dia, still ada.Typical man.Dia tak menampakkan yang dia susah hati bila aku merajuk tapi muka dia yang terok obviously kelihatan di luar.Aku tanya why muka dia nampak macam sakit?He just said, nothing.








I miss u Incik Zahari, sungguh aku lupa cakap tadi.

No comments:

Post a Comment