Jul 12, 2011

Kasot tumit tinggi


Hari ni ganti puasa.Seronok ber puasa di sini.Cold weather, macam ber puasa ketika di musim sejuk Melbourne.Kemudian kerja pulak sibok sangat, tak sedar dah pukul 7 petang. Apalagi, meredah kabos ke mamak seorang diri untuk beli nasi goreng ikan masin.Heh.



Tadi beli biskot Tigerkuat kegemaran abah.Malam-malam sambil online makan biskot cecah Vico 3 in 1 yang mama beli kan, mesti teringat mama dan abah.Rindu nak tidor dengan mama dan abah setiap malam.Huuu.



Aku maseh mengambil masa untuk kelukaan kali ni.Tadi, at last aku msg abang-Incik Zahari.Ayat tak panjang ber ela-ela, tapi i hope he will get the point.Memang rasa kosong tanpa dia dengan aku, tapi hati sendiri is priority, so far.



Solat Isyak tadi, lama aku duduk berteleku.Aku harap aku tiada dosa dengan orang disekeliling.Semasa kerja, aku sentiasa ingatkan diri sendiri supaya tidak menjadi telefon karat antara rakan kerja walaopon masing-masing datang kepada aku dengan cerita tersendiri. Itu satu tips kalao kau nak orang senangi kau di mana-mana.Buat hal sendiri tapi get friendly dengan semua. Then, dengan kawan-kawan, rasa nya bila dah jaoh ni, apa lah yang aku boleh kacao hati kamu? Harap semua nya ok.Aku sibok kerja, mengumpul aset diri sedikit demi sedikit, ada masa kita bergelak ketawa ramai-ramai seperti masa muda yang chill dulu ok.



Takde apa nak cakap.Mata dah ngantuk.Assalammualaikum.




No comments:

Post a Comment