Sep 16, 2011

my single day

Menghayati masa-masa single aku hari ni.Malam semalam, di saat firework meletop-letop kat langit sempena Malaysia Day Celebration, ketika itu jugak lah aku ber gadoh dengan Incik Zahari.Again, trust breaks our relationship.I cant say anything what was happenened, yang aku sedar aku bangon pagi tadi, i asked myself.Apa yang jadi last night? Penat nya rasa hati tu sampai aku tidor lena.

Hari ni public holiday, as usual, kerja busy gila, sucks.But one thing yang aku suka pasal kerja aku ni bila on duty je, aku tak sempat nak pikir masalah aku di dalam.Sebab aku kene fokus melayan customer, yang macam-macam masalah dengan request mereka, dengan room booking mereka, jadi apa sahaja masalah yang ada, aku shift sekejap.Then bila balik kerja, badan dah penat, makan, onlinem tidor dan esok back to work.Haha.


Hurm, tak sabar nak pergi vacation dengan my darling Zabrina.Aku rasa dia dah apply cuti kot, haha.22 September aku start ber cuti untuk 8 hari.My first leave aku nak spend dulu dengan Zabrina, mahu bangon lambat on that day, then pergi makan-makan banyak-banyak sambil ber gusip, then bla bla bla.Kak Anis, lebih indah kalao dia ada (one of my best buddy, the person yang ada susah dan senang aku, huk, menitik air mata jap).Sometime u need a space, jaoh dari kesibukan kerja, jaoh dari lelaki-lelaki yang buta hati, jaoh dari persekitaran yang hipokrit.Yeah, cant wait nak tunggu last day kerja aku Rabu ni.


Hurm, i think i got to go.Nak basoh baju.tak sabar nak main dengan softlan.Bye!




ps: post hari ni aku nampak macam ceria tak?sebab hari ni aku get alone.no need to think others =)

No comments:

Post a Comment