Oct 12, 2011

Gloomy day, pulak.

Feels rasa gloomy malam ni tadi.Apa aku buat, tao?

1.Lepak Coffee Bean.Layan musik slow Red fm.Yang aku perasan, semua Late Night Love Songs yang Red fm putarkan setiap malam, semua lagu tu ada dalam list mp3 aku.Hik.

2.Incik Mus, as usual, sediakan hot beverage untuk aku.Tak tahu lah flavor apa sebab setiap hari bertukar-tukar.Then, mesti ada cookies.Coffee flavor with hazel nut, kot.I like that.Thanks to him.Dia cakap, dia sediakan with penoh rasa kaseh sayang.Haduh, berat.hik.

3.Balik kemas bilik.Therapeutic.Bila rasa tengah tak betul, mood kemas bilik mula lah live.Haha.

4.Sketching.Yeah, sambil layan Red fm, sketch karton aku dalam sketching book aku.Then make a small envelope using magazine paper untuk letak the sketches inside.Back to school, oh yeahhh.Dah lama tak buat camni.Sketches yang ni aku nak bagi Incik Mus esok sebab every day, almost everyday dia bagi aku beverages dan cookies.segan ah pulak even dia cakap tak ayah reply anything.Ini bukan kawasan perumahan jiran tetangga nak balas membalas, he said.tak boleh-tak boleh.i have to.

5.Last sekali, blogging.Di sini.Aku menanti panggilan dari sweetheart zahari.But maybe dia bz, no time untuk ke public phone.Its ok.Ingat pesan abang, jaga diri.Jaoh di mata, dekat di hati.I miss u, banyak.


6.Good night everyone.

No comments:

Post a Comment