Oct 13, 2011

Jiwa & Lara


Malam ni tak ke mana.After balik kerja pukul 6 petang tadi, aku singgah McD.Tak rasa nak makan nasi hari ni.So take away set double cheese burger.Orang bujang, senang je.Heh.this my dinner meal for today.


Balik mandi dan menunggu untuk Maghrib.Sempat recite Yassin untuk kesejahteraan bersama.Berdoa, semoga happiness is mine, always.Juga berdoa untuk keseihatan mama, abah, dan semua yang terdekat.


Then, study sekejap untuk Internal Quality Audit(IQA) untuk Front Office Department.Tak buat apa pon.Tapi kemaskini nota yang ada ke dalam buku nota yang incik Zahari beli kat Giant Batu Caves, masa shopping barang-barang dia last month.


Then i got a call from Mus.Mus deliver cookies from Coffee Bean.Haiya.My feveret.Masa pms makan cookies, i tell u, heaven.Thanks Mus.Hope that u just be happy with your management sebab ada sedikit rasa unsettled.Aku dan Mus, begini lah.Lebih senang begini. Be friend, just sharing the story.Sebab hal hati mana mungkin boleh dibelah dua.Aku tak ber kudrat.



Then, mus back to work.Singgah jengok aku sementara dia tapao makanan di luar.Aku sembahyang Ishak (lambat-lambat nanti teros tertidor). then layan cerita Jiwa & Lara di tv3.Ternangis pulak.Maybe so lonely di bilik, then zon pms already there.Air mata memang easy je nak jengah keluar.Haha.


Habis cerita, layan Red fm.Nak memanjakan mata.lagu-lagu kat Red fm malam ni tak se nice semalam.So aku plays mp3.The first song yang aku dengar.Semalam Yang Hangat-Wings.Teringat abang.ini lagu yang dia selalu pasang dalam kereta.Dan, after that, tak sangka, tengah chorus lagu abang call dari Johor.Dah dekat 5 hari kot dia tak call.Serius, rasa macam zaman bercinta sekolah-sekolah dulu.Rasa sedih bila syiling abang nak habis.Hurm, Disember.Lambat nya masa berlalu.




....




Dah.Tak mahu tulis lagi.Good night.

No comments:

Post a Comment