Oct 16, 2011

Karipap panas.

Now, blogging at OldTown White Coffee, sorang-sorang.Just order Curry Puff Basket.Mahal nak mampos, 2 ketol karipap RM5.90.But taste very nice.Then douge very crispy, sebijik macam karipap pusing mama.Air tak mahu beli lah sebab petang tadi baru minum hot beverages from Coffee Bean, again.Haha.

Hari ni kerja, sangat sucks.Working as Front Liner, hujung minggu adalah hari-hari yang paling aku tak suka sebab congested, chaos, dan triple pressured.Thats why right now, after working 9 hours, aku nak bersendirian.Ingat nak duduk dalam bilik, tapi housemate aku macam gampang.Dua-dua housemate.Orang tak educated, begitu lah.Sorry to say lah.Aku balik kerja, nak get privacy, nak duduk dalam keadaan tenang, tapi dorang boleh bukak tv kuat-kuat, tak peduli orang dalam bilik tu tengah tidor ke, tengah sembahyang ke, tengah bla bla dan bla ....then kalao bergayut, boleh cakap dengan suara kuat-kuat, nak tunjuk dia hot ada orang call everytime.No manners.Serius.

Sudah nya, aku ke sini.Makan karipap panas dalam kedinginan kabos, berlatarbelakangkan lagu Camelia ft. Innuendo.Akhirnya.This is my favorite song with Zabrina, since school time.Heh.

Last 2 night dapat chill out dengan Zabrina dan seorang lagi kawan baik kami, Ina.Lepak makan asam laksa dengan dorang kat Oldtown ni sambil ber gosip about own stories.Best! Heh.


Tak tao nak tulis apa lagi.



Bye.

No comments:

Post a Comment