Oct 22, 2011

pain killer

Period pain.I cant stand with it.

Dan selalu nya Incik Zahari ada, beli kan air coklat or anything yang aku nak sebab time ni macam ngada-ngada lebih.Whatever.

Lepas balik kerja, aku sempat lagi gagah pergi Cotton On sebab tak tahan dengan sales 30% yang ada kat sana.Sekadar beli satu handbag besar kulit warna coklat.Saja beli beg besar, senang nak bring along notebook, purse, sketch book, pencilcase, makeup bag dan lain-lain ke mana saja.Hambek, semua boleh taruk.

Sampai bilik, mandi dan collapse.Tak tahan dengan sengal di bahagian pinggang yang sangat disturbed.Tidor.

9.52 malam, Incik Zahari tiba-tiba call.Terkejut, serius.Betapa kuat nya rasa kimia antara aku dan dia.Selalu dia ada bila aku sangat depressed di sini, sangat memerlukan suara dia as penawar, as pain killer, as inspiration.I just wish him happy birthday.Tak dapat nak berbual panjang sebab syiling dia dah habis.Jadilah, sebelom letak sempat give me goodnight kissing =)

Now, dah tak boleh nak tidor.Sebab yang aku perasan, bila dia call period pain aku dah jadi kurang.Sedikit rasa selesa.



Tuhan, permudah kan segala urusan kami.Doa sebelum beralih hari.Amin.

No comments:

Post a Comment