Nov 1, 2011

365 hari.

Zahari Saari & Affni Rousli.365 days.

Esok, 2 hb November 2011 adalah hari ke 365 aku dan Incik Zahari bersama.Berkongsi hari-hari kami di sini, bergadoh, berselisih paham, tapi tak pernah ingin rasa jaoh dari diri masing-masing.Tak boleh, memang tak boleh.


Pertemuan kami yang pertama, pada 22hb September 2010 (again 22), dia menegur aku, meminta nombor telefon tapi hati aku freeze untuk sesiapa time tu sebab aku sedang menyelesaikan kisah cinta aku yang tak berbaloi untuk diteroskan.

Hinggalah 2hb November 2010, aku berjumpa dia kembali, dan time ni hati memang sudah terbuka untuk dia."Bagi peluang saya kenal awak dulu sebelom awak ambik keputusan nk resign dan tinggalkan Genting" Ayat dia, semasa dia call aku malam tu.Dan tak tahu, i change my mind dan alhamdullilah, rezeki aku memang di sini.Dan sehingga sekarang, kami bersama menjadi soulmate yang sangat akrab.

Takde apa nak cakap about the feeling.Setahon bukannya lama, tapi rasa sudah bertahon kenal dia.Dengan dia, aku boleh bercerita tanpa boundries, boleh menangis di bahu dia, boleh memelok dia akrab bila gembira, semua nya.I miss him, saat ni.Serius.

Semoga masa tidak mencemburui kita.Dan Tuhan, restui lah aku dan dia, kerana aku sudah tidak mahu mengenali sesiapa lagi.Dia sudah cukup terbaik untuk meng imam kan sembahyang aku nanti.



Abang, i love u.From sayang.


1 comment:

  1. alo2 comelnye...hapy anniversary...hehe...moga kebahgiaan akn b;kekalan hendaknye...moga kita b'tiga akn trus hapy selalu kn...cyang ko n zab...huhu

    ReplyDelete