Nov 8, 2011

Menulis ketika dengar lagu Yuna.Gelora Jiwa.


Baru sampai bilik.


Habis kerja tadi singgah sekejap di Coffee Bean.Kejap tak kejap dalam 1 jam lebih jugak lah.I wont anything, tapi Mus tetap jugak mahu make me a drink.Dia tanya nak apa? Anything for you, Miah.Ayat slang british dia.Haha.Jejaka Melayu yang ada lesong pipit di pipi, tapi bila bercakap slang british dia yang poyo tu tak boleh lari.Haha.


Kami duduk having conversation.I dont know, aku senang dengan setiap topik perbualan kami.Cuma tak dapat lepak berbual panjang, customer always interrupt by the time.

Aku suka sebenarnya suasana dalam Coffee Bean.Selain aroma coffee nya, aku suka layan all the song dari Red fm yang on air.Release my feeling after 8 hours working.Aku prefer sit alone, duduk blogging di sana, dan sometime get my space untuk berfikir macam-macam yang unsettled.


Time ni, aku teringat incik Zahari. Pemergian dia ke Pulapol memang menjaohkan kami.Dia memang takde masa untuk call.Aktiviti pack.I have no one to talk about my daily activities here. Kadang-kadang, aku takot my emptiness akan diisi oleh orang lain yang memang obviously waiting aku dan tak jemu mengambil hati.Yes, i think he is already took my heart right now, tapi aku selalu cakap, please, please, berbalik pada hati kamu yang asal.


Confuseness.Berat ujian yang Allah beri pada aku sekarang ni.




Dua perasaan dalam satu jiwa.






No comments:

Post a Comment