Nov 13, 2011

i miss u badly, zahari.

I still not feeling well.Demam tak lagi, tapi badan rasa weak.Jiwa apatah lagi since Incik Zahari not around.Sungguh, ketiadaan dia dengan aku 2 bulan ni, really melemahkan sendi-sendi yang ada.Soul rasa tak terisi.Sesiapa yang datang, tak mampu mengisi kekosongan jisim yang Incik Zahari tinggalkan.



Mama tengok aku tak larat nak makan nasi, mama buatkan aku roti jala cecah dengan kuah durian.Kaseh sayang seorang emak, mana ada tandingannya.Sayang mama, aku selalu rasa takot kehilangan dia.Tuhan, bukan sekarang.Semoga mama sentiasa kuat semangat dan sihat bersama kami.



Sebenarnya not in mood untuk menulis.No story since jiwa rasa kosong yang amat.2 hari lepas pergi wedding my bestfriend di MRSM dulu.Aku tengok, nak kawen bukannya susah sangat.Simple prepation pon sudah cukup.But i dont know the actual budget lah kan.Apapon, aku mengimpikan kahwin di rumah sendiri, di kelilingi keluarga terdekat dan kawan-kawan baik dari siang sampai malam.Tak tahu lah seru nya akan sampai bila.Tapi umur begini dah shud start the prepation.Kan? Malas nak cakap banyak sebab benda-benda begini, kerja Tuhan menentukan.



Incik Zahari.Cepatlah pulang.Your sayang nak buat apa pon rasa tak berkudrat ni.I miss you, badly.

No comments:

Post a Comment