Mar 21, 2013

Happy or unhappy?



Dating & Dinner.
 
In today's busy, in different working schedule, believe me, we find difficulties to get time to work on our relationship.Bergadoh, berselisih faham, bertegang urat jangan cerita lah.Pernah sampai kami berlawan cakap sampai dia keluar dari kereta dan aku hanya membatu di dalam kereta disebabkan atmosfera yang terlalu kusut dan tegang.I hate that bad day, tapi i always remind myself that not allow all the things happen again in future.Biasa lah, ups and downs.Panas mendung kadang-kadang hujan.Tapi bila dapat spend masa bersama, talk a lot about our routine and surrounded, rasa lega.Lapang. 


Work out dan relax.

Hari ni start work out balik.Badan dah lari dari landasan.Haha.Even dah lama incik Zahari bising aku tak ke gym, tapi baru hari ni terasa nak pergi.Haha.Mungkin kene remind myself, kene work out dari sekarang sebab Oktober nanti aku akan jadi my bestfriend's bride maid.Heh.Kena presentable.Tak sabar meraikan wedding kawan baik, Zabrina Ezura.So wish me luck.


The Proposal & The Helps.Satu cerita ringan satu cerita agak berat.Dua cerita ni jadi favorite aku bila pulang dari kerja.Tak habis-habis ulang.Sometime, ada masa untuk diri sendiri rehatkan kepala selepas kesibukan kerja, memang buat diri rasa therapeutic.Itu yang aku buat, bila kadang-kadang rasa life is hard dan kosong tanpa mama abah.Tak semudah yang disangka, tapi life aku yang pilih.Either you want to be happy or not.

:)

No comments:

Post a Comment