Apr 8, 2013

Goodnight lover.



2 3 hari lepas aku ber mimpi pelik.Mimpi mengatakan that something will happen to me and Incik Zahari.The motif of mimpi like macam aku dan Incik Zahari akak separate our way.Bila bangon tidor hati aku rasa sangat sedih dan rasa berdenyut sakit.Is it a signal for us ataopon hanya mainan tidor semata-mata?

Until yesterday, Incik Zahari picked me up from train Batang Kali.Dalam kereta, dia bersembang dengan aku.Dan memberi satu cadangan.Sayang, apakata kita cari kehidupan di bawah pulak? Maksud abang kita berhijrah ke downtown and start new life?

Buk.

Bagai halilintar singgah di badan aku.Aku rasa terkaku dan mahu menangis.Macam-macam perasaan yang datang.Sedih, happy, risao, takot dan macam-macam.

It means that kami akan tinggal di area yang berbeza, mungkin tidak akan dapat jumpa setiap hari seperti selalu, dan perlu tukar angin untuk semua perkara-kerja, kawan kerja, tempat tinggal dan sebagainya.

Hmm.

He make a descision for our goods, he said that.Untuk mencari kehidupan yang lebih tenang dan terbuka.Berhijrah untuk yang lebih baik dari semua segi.Aku faham maksud dia, dan sebenarnya pemikiran kami serupa cuma sebelom ni aku tak mampu buat keputusan sebab semangat aku hanya tinggal dengan dia.But now he already decide, jadi aku rasa permintaan dalam hati tu bagai terhawab.

Alhamdullillah.

This Wednesday, abang ada interview kerja baru.Aku mendoakan yang terbaek untuk destinasi baru abang.Setiap yang dirancang mungkin itulah permulaan yang Tuhan sudah berikan.Begitu juga aku.Aku juga sedang mengintai peluang kerja baru walao aku terlalu sayang dengan apa yang aku ada sekarang.Kerja, kawan-kawan kerja yang sangat memahami,bilik yang mendamaikan, hmm, sedih.Aku tak mampu hidor seorang di sini tanpa dia, kerana setiap cerok ada kenangan bersama.I decide to move away as well, dan maseh mencari ke mana.

Semoga Tuhan mempermudahkan urusan hambaNya.Dan semoga ini yang terbaek untuk hubungan kami di masa akan datang.Semoga lepas ni lebih saling merindu :)

Zahari, i love you with all my heart.

Itu sahaja yang ada dalam kepala untuk malam ni.



Good night.

No comments:

Post a Comment