Oct 27, 2009

Mati hati..sudah.

Ini entry before aku pegi mandi.Lalalalala.Tadi aku chat dengan Ben, seorang senior yang agak kacak dan berkharisma. Topik kami is about relationship between 2 person.

Zasss...layan.(katenyer).

Aku bertanya.What will happen if u fall in love with your own gud friend? Balasnye begini. "Menyayangi tak semestinye memiliki.Its better to keep the feeling urself only.Sebab kamu akan kehilangan saat-saat manis mase berkawan baik selepas kamu cube declaire hubungan tu."

Dan lagi pendapat beliao.

"Adalah lebih manis jika kamu dan dia hanya paham perasaan masing-masing dan jez be like that. If ade jodoh, tak ke mana. Pasti Tuhan memberi ruang seterosnye =)"

Yup.Statement tu buat aku rasa begitu kehilangan seorang kawan baik saat ini.

Aku rindu bila dia habis game dan mencari aku. Mahu aku komen bagaimana die di atas padang.Mahu aku di pihak die walao satu Malaysia mengecam. Aku rindu bila dia kacao aku semasa aku serios di dalam studio. Mengajak aku keluar makan McD tapi hanya setakat drive thru. Aku rindu untuk basohkan glove die. Tapi kemudian menyimbah aku dengan air. Aku rindu bila aku buat kerja, dia ade di sebelah. Bertanya design ape yang aku buat. Aku rindu mahu mulakan pagi dengan dengan dia.Tengok die ade di depan mate sebelom aku sibok sampai malam.

But, how much i miss all these sweet things , i never give it a try anymore.Susah untuk terima orang yang buat kamu sudah mati hati.

6 comments:

  1. aku suke ngan pendapat tu...aku sudah temu jawapannye...! =)

    ReplyDelete
  2. yeah
    ak tau aper perasaan hang
    dan ak tau siapa gerangannya
    erm
    da lame xdengar cerita si dia?
    apa pula cerita dengan si dia yang seorang lagi yang ak terserempak di restoran mamak tempoh hari?
    confius?confius?

    =D

    ReplyDelete
  3. elodea: renung2kan.selamat beramal =)

    aiman:tiade lagi cinta dlm hati.

    ReplyDelete
  4. Huh?
    Tiada cinta dlm hati lg?
    even cinta untuk aku?

    =/
    hmmm

    ReplyDelete
  5. ade.mulut cakap lain hati berkata lain.haha.
    sayang kawan-kawan saye =)

    ReplyDelete