Apr 21, 2010

360 darjah

Salah satu sisipan topik Utusan Malaysia hari ini yang menarik ialah mengenai "duda jadi rebutan".Wah, hot topic! Juga, mengenai lelaki berusia menjadi trend pilihan sekarang ni.Malas nak komen lah pasal isu ni. Aku memang bersetuju dari dulu kan? Haha.

Tak banyak yang aku terharu pasal Along aku.Selalu asyik bengang dengan dia jeh.Tapi malam semalam dia suprised aku dengan pergi ke tesko seorang diri dan membeli barang-barang dapor dan semua keperluan rumah.I was touched.Really.

Kawan-kawan studio upload gambar-gambar lama di studio dulu.Dorang ni memang kejam sebab all those pic buat mata aku hangat untuk beberapa tika.Rindu sunggoh pada dorang espeseli Naha, Chaq, Lo, Wawan, Mus, Ramzi and semuanya lah.Graduation ni pon belom tentu dapat attend and jumpa dorang main baling-baling topi.

Handphone aku rasanya sekarang ni taklah begitu penting.Nak topop pon malas.Series.Tapi ada seorang yang bermurah hati telah memberi kredit free.Rasanya tak perlulah.Tapi, terima kaseh la. Kata orang, rezeki jangan di tolak.Haha.

Semalam, kangkong masak belacan yang aku masak adalah yang paling hebat aku pernah buat, rasanya.Mama kata sunggoh sedap sehingga menjilat jari.(letak belacan banyak-banyak memanglah best).Selepas ni nak cuba buat paprik, telor bungkus, tomyam, ayam masak kunyit dan sebagainya.Okeh, pastu dah boleh bukak kedai makan.Haha.

Rindu pulak kat my Demuk.Rindu nak dengar dia cakap ah, ah, ah yang bermaksud hello, hello, hello.Itu ayat dia kalao menegor orang yang ada kat rumah.Bila dia nak balik ni????





I have no idea lah.Jumpa lagi.Assalammualaikum.

3 comments:

  1. oh
    skrg da jadi chef eh sejak ddk ddk umah ni?
    ni yg nk buat kn aku g umah ko secara mengejut ni
    nnt bleh la rasa rasa sket masakan n air tangan org kampar
    ahaha
    =D

    ReplyDelete
  2. hahahaha.boleh je aiman.sila sila.haha.

    ReplyDelete
  3. jangan letak belacan banyak2..... nanti x pasal2 aku bersin satu rumah......

    belacan pun selalu jangan di makan banyak2 juga.... nanti leh jadi gout.....

    ReplyDelete