Dec 22, 2010

2011

2011.Cant wait for it.Sebab mahu sangat leaving behind tahon 2010 yang full of pain,full of tears.Syuh syuh kau.
Boss dah approved separate leave aku untuk tahon depan, iaitu ambik cuti berasingan setiap bulan.So, aku tak payah kerja non stop 26 hari, baru cuti.Ingat aku robot ke?So, dapatlah aku balik rumah twice times per month.Dapat temankan abah di rumah, dapat bawak Darwish Demuk ke playground, dan dapat send mama ke wad untuk kimoterapi dia.Yeay!
Untuk tahon depan, aku sedang design financial aku jugak.Dah kene start saving.Tapi bukanlah untuk ke arah gerbang perkahwinan (lambat lagi wehhhh), tapi lebih pada settlement ptptn yang banyak gila nak bayar, tumpo wehh, then saving untuk diri sendiri in case kene pindah ke Australia ke buat filem, ade lah duit dalam tangan.Haha.
Aku jugak. planning nak pergi Bandung bersama 3 gfs aku tahon depan.Tapi, bajet belom nampak (akulah yang tak cukup lagi, haha).Pergi sana bukan buat apa pon, aku nak pergi cari tshirt.dengar cerita, design tshirt kat sana superb, tengok dalam tv hari tu.Haha.
Lain-lain, tak plan lagi ah.Untuk kerjaya, of coarse mahukan performance yang lebih baik dari tahon ni, macam orang lain jugak.
Dan yang penting, untuk tahon depan, aku harap akan rasa semua nya smooth.Itu sudah lebih dari cukup.Hope so.

No comments:

Post a Comment