Dec 21, 2010

Bfs

Malam ni, maybe keluar ke Uptown Danao kota di KL bersama band boys aku di sini.Yeah, leisure time selepas bekerja.
Tapi pelik, mana-mana aku pergi, kawan-kawan yang boleh sekepala hanya lelaki.Di sini, kalao aku tidak keluar bercinta, aku akan spend masa aku dengan bands boys aku. Black, Halim dan Farid (dah rasa macam Yuna pulak, ada band boys, haha). Selalunya, kami akan hang out cari barang, observe orang or makan-makan. Chill.
Hari tu, Incik Zahari bertanya sebab ada mata-mata report pada dia cakap aku keluar dengan lelaki lain.Haha, drama sekejap.But i already explained to him that, aku, kalao berkawan, memang selesa dengan lelaki, tapi tak lebih dari itu.Dan, kalao bercinta, hanya satu.Tiada dua.Biarlah orang kata tak loyal, skandal sana-sini, tapi selagi kau hargai komitmen yang aku bagi, sampai kiamat, the love will always be there.Its me.
Then, aku nak cakap di sini, aku sangat rindu 3 bfs aku di UiTM dulu, Naha, Aiman dan Remy. Lama tak heart to heart dengan mereka di mamak sambil layan teh tarik dan roti kosong. Ya, memang aku lebih selesa all out dengan mereka. Tapi hari tu, all the way aku pulang ke KL Naha give a call, begitu jugak dengan Remy semalam yang rajin menelefon kemudian merepek bende yang kadang-kadang pointless, kadang-kadang diam ubi berisi. (Remy, kau kene tunaikan janji kau semalam untuk datang berpiknik sate di sini sambil menghayati KL view dari tanah tinggi.Kalao tak, aku merajuk, haha).Untuk Aiman, conference kami banyak di FB. Dia selalu bising aku tak datang Shah Alam belanja dia chicken Chop, heh, wait for me darling.
Last but not least, there is a special friend out there yang aku selalu rindu, yang pernah singgah di dalam hati aku dan mungkin tempatnya maseh ada.Cuma,mungkin keadaan menjarakkan kami, meletak terlalu jaoh sekarang. Aku harap dia bahagia dengan hidop dia, seperti yang dia pilih. I cant write anymore, terlalu painful.
Mmm.
Ok, mahu bersiap ke Danau Kota.Permisi.

No comments:

Post a Comment