Dec 19, 2010

Khabir Bhatia, please drama kan cerita aku.Haha.

Suka bila aku dalam suasana dalam hati ada cinta, sebab rasa diri sangat cantik dan berseri-seri macam kuih seri muka.(haha, perasan).

Im in love with Incik Zahari, itu yang nak tulis kat sini.


**Blushing.

Aku tak tahu kenapa boleh in love lagi, sebab aku sangat choosy pasal the person yang boleh jadi soulmate aku, yes, at all.

Tapi, hal berkaitan hati ni sangat subjektif, macam seni jugak, jadi aku maseh tiada answer mengapa dan kenapa suka dia.

*Blushing.

Tapi, aku suka moment-moment bersama dia.

Ketika driving,tangan dia tak pernah lekang dari tangan aku, sambil tu menghayati lagu Keroncong Untuk Ana dari M.Nasir.Mendamaikan sampai ke dalam hati.

Lagi, dia jujur.

Dia tak suka makan di McD atao Fast Food, sebab dia kata dia too old untuk berada di sana.Dan kami akan makan di kopitiam, duduk bersembang macam-macam sambil menikmati mi kari.Old school sangat, tapi aku selesa.

Kami tidak bercinta macam budak sekolah.Ya, sangat jarang bersms, sebab kami busy dengan kerja yang sangat gila setiap hari, tapi aku akan rasa sangat touched bila sesekali dia sms after habis kerja, wrote that he feel a bit lost when im not around. I love that.

Bila pergi Watson, dia tak beli apa-apa kecuali Pringles.I asked him why bought that? Dia cakap aku selalu lapar.Kelakar, selalu rasa nak gigit dia.


Orang kata masa bercinta semuanya indah-indah belake.Kan?Ah, peduli hape.We live for present day.Lalui sahaja setiap hari yang ada, selagi panjang umur.

Seperti orang lain, aku jugak selalu berdoa di tikar sembahyang semoga masa takkan mencemburui aku dan dia, semoga masa maseh panjang untuk bersama dia.

Selebihnya, berserah pada kudrat Tuhan.




*Entry ketika menunggu Incik Zahari.Sekian.

No comments:

Post a Comment