Mar 23, 2011

Coarse

Hari ni tak pergi kerja sebab aku kene pergi ISO coarse.

ISO stands for International Standart Organization.Coarse ni lebih kurang bagaimana kita, yang bekerja dalam servive line ni mahu mencapai standart yang sepatutnya dalam nak mintain dan improve kualiti produk dan service yang ada, untuk memuaskan hati customer.

Aku rasa macam gembira masa nak pergi coarse tadi sebab menghadiri coarse ni rasa macam bring back the old memories masa mula-mula aku kerja di sini, di mana aku pergi ke Front Office Academy Coarse dan di situ aku terjumpa Incik Zahari.

Dia, dengan gentle mintak nombor aku tapi aku tak bagi.But i dont know, lepas pertemuan tu, banyak sangat pertemuan susulan di tempat lain until now we are going together.

Terima kaseh Tuhan di atas pertemuan tu, sebab sehingga ke hari ni Incik Zahari banyak menghidopkan inner strenght aku di sini.Bukan mudah mahu teros cekal hati berada di sini, i tell u.Banyak kali menangis, depressed, mahu berhenti kerja, tapi dia ada untuk mengelap air mata dan meminjamkan dada yang bidang untuk aku mengada-ngada =)




I miss U.

2 comments:

  1. sudah berpunya mmg mengada lebih lah
    haha
    btw, i miss u lah
    bila nk lepak2?

    ReplyDelete