May 13, 2011

Hari Sabtu di Kuala Lumpur

Semalam, rasa berat hati gila nak balik.Cakap kat mama, tak mahu balik.Macam budak sekolah yang tak mahu pulang ke asrama semula.Lepas cakap camtu, tekup muka dengan bantal.

Mama pujuk aku.Mama cakap, cepat siap.Train pukul 10 malam.Nanti Along sampai mesti dia bising kalao tengok aku tak siap lagi.Mama memujuk lagi, kita pergi makan sate.Hari tu kata nak makan sate.Aku pelok mama kuat-kuat.

Serius, pulang yang ini, aku rasa mahu balik teros dan stay dekat dengan abah dan mama.Incik Zahari memujuk pon dah tak boleh pakai.Aku rassa soul aku dah takde di sana.But what to do, kene kerja sementara dulu di sana.

Pagi semalam CIMB bank dah call aku tentang application aku.Dia kata, i call u back for interview.Harap Tuhan memperluaskan rezeki aku.

Dan malam semalam, aku menghabiskan masa di Wangsa Walk bersama kekaseh hati Zabrina Ezura.Melayan teh o laici ais sambil mendengar dari jaoh persembahan-persembahan lagu dari live band show yang berhampiran dari tempat duduk kami.Awesome moment.Bercerita semua hal dengan kawan baik dari tingkatan satu dulu, tanpa boundaries, kau rasa kepala jadi kosong dan energetik dalam diri tu seperti di charged semula.

Aku cakap pada Zabrina, kalao kita dah jadi bini orang, kita boleh still keluar macam ni tak?late night outing, duduk di celahan kumpulan jejaka, lepak sampai awal pagi.

Actually boleh, bergantong pada dengan siapa kita kawen nanti, kata Zabrina.I will miss this part, haha.




Ok.Sambong later.

2 comments:

  1. hehe love it babe dapat spend masa same ;)
    kalau da kawin mungkin lagi susah kut pasal i faham masing2 ada commitment.wah!!

    ReplyDelete
  2. less time together tapi still boleh hang out.
    best kan if laki i kwn u sdri.haha.so dia mesti tak kisah i sll kuar dgn u =P

    ReplyDelete