Jun 25, 2011

Diari

9am
Di kilinik.Terjumpa pulak duty manager kat klinik.Senang, teros inform dia.

11am
Settle semua urusan mengambil mc.2 jam ok kat klinik, kalao karaoke dah nyanyi 20 lagu.Teros text incik Zahari, suruh dia hantar mc aku kat time clerk.Malas nak pergi hantar.Sebenarnya tak tao nak buat ayat apa untuk approach dia balik setelah ngada-ngada merajok dengan.It was my fault,bila pikir balik. Paksa dia makan benda yang dia tak boleh nak makan langsong.Haha.

12am
Having lunch with Incik zahari.Dia order sup untuk aku.Perot tengah tak sedap, kene makan sup.Tak boleh makan ikan keli masak sambal.Ok, makan sahaja.Then dia back to work.Aku sambong tidor balik sampai ter mimpi-mimpi.Mimpi yang dasyat.Beberapa buaya gergasi terlepas dari alam mana entah, menyerang Genting,aku ada di tempat kejadian sebab that side is laluan aku ke laundry.Satu Genting kecoh dengan buaya gergasi tersebot tapi aku biasa sahaja.Sampailah Incik Zahari datang ke tempat kejadian dan dia cakap "Nak mampos duduk kat sini?Tak tengok ke banyak kereta dah buaya tu libas?"Haha.Hey, apakah maksud mimpi bodoh ni?

4pm
La, lama jugak kejadian buaya gergasi melibas kereta-kereta di Genting tu ye?Aku terbangon dari tidor.Teros ambik baju-baju kotor dan pergi laundry.Lalu di tempat kejadian, bisik hati kecil takde pulak buaya gergasi tadi.Haha.Ramainya kat laundry, bosan betol kene tunggu.

5pm
Ber msg2 dengan adik.Tanya mana my baby Darwish.Dia cakap baby baru bangon tidor.tengah main pistol tembak-tembak semua orang yang ada kat rumah.I wish to be apart of them at home.Takpe, seminggu je lagi kerja.Lepas tu cuti panjang.Boleh pergi tengok bola.

6pm
Okey, laundry siap.Lipat baju sambil makan koko krunch.Mulut rasa nak mengunyah.Pastu masak air, makan meggi cup, alone.Seronok ok rasa hari ni.Sometime, kita kene relaks, luangkan masa sendirian, kan? Baru energy masok semula.Aku tengah layan lagu OST Lagenda Budak setan-Bila cinta.Hurm,pedih kot.

7am.
Mandi.Maghrib.

No comments:

Post a Comment