Jun 24, 2011

mc

Ini entry yang aku taip pada pukul 4.21 pagi.Bukan tak boleh tidor, tapi tidor diganggu oleh kesakitan di dalam perot iaitu cirit-birit.Masok kali ni, dah dekat 9.5 kali aku nak ke toilet.0.5 kali tu bermaksud dah nak pergi tapi tak jadi sebab energy dah takde.Tak larat dah nak ulang-alik.



Malam ni jugak tak nyenyak tidor macam semalam sebab tadi bergadoh dengan Incik Zahari.Halnya kecik sahaja tapi kalao badan dah penat, emosi tu cepat sampai ke kepala.Kesian jugak dia, tengah tak sehat aku cari pasal.Hurm, tapi se bad akupon, sebelom pulang ke bilik merajok, ubat batok untuk dia aku sempat jugak belikan.I miss him, bila keadaan weak begini, i need him to accompany (ngada-ngada).


Pukul 8 pagi nanti aku nak pergi ke klinik.Tak boleh lah kerja hari ni.Tidor tak cukup, perot tak sedap, hati pon tak berapa nak selesa.Lepas ambik mc, aku nak hantar baju ke laundry dan take rest.Duduk atas katil, online dan topup tidor semalam.Heh.


Ok.Tak larat dah nak menaip.Lemah tenaga batin.Haha.



No comments:

Post a Comment