Jun 21, 2011

Eric in the house

Heh, baru balik borong barang bilik.RM50, aku dapat beli 3 items.Pemanas air, rak mini untuk buku-buku dan alat make up juga tempat penggantong baju jenis standing ke atas.Stylo kot design dia.Heh.


Bila dah beli-beli barang bilik ni, aku duduk berfikir, eh kau hias bilik macam nak duduk sini lama.Dulu masa mula-mula datang sini, sibok kau nak turun downtown cari kehidupan di sana.


Hahaha.


Tak tau lah.Jiwa dah bermaustatin di sini.Selesa di sini.


Incik Zahari cakap, alah, sayang nak duduk kat sini sebab ada abang.Haha.Tak dapat nafikan, dia as a strength yang ada untuk aku sekarang selain kawan-kawan kerja, yang buat aku rasa berat nak tinggalkan semua.Happiness, itu yang aku cari hari ni.Aku takot kalao aku pergi dari sini, aku tak jumpa yang aku ada sekarang.


Aku just let the flow.Mengikot gerak langkah yang tuhan sudah susunkan untuk aku.Aku tak paham, bagaimana orang luar mahu menyusun hidop aku sedangkan aku sendiri tak rasa nak mengejar yang lain.Hurm.




Tak sabar nak tunggu esok.Nak arrange balik design bilik sebab sudah ada pertambahan supporting prop dalam space bilik yang comel ni.Haha.


Aku nak makesure design bilik cantik-cantik macam bilik Incik Zahari, yang sangat kemas dan detail.Jealous ok.




Heh, nak bersiap ke tempat kerja.Bye =)

No comments:

Post a Comment