Jun 19, 2011

Edisi romantis.


Lately, aku banyak habiskan masa dengan incik Zahari.Hubungan kami dah almost 6 months, sedikit berada di comfort zone walaopon maseh banyak benda perlu kami adapt each others.


Aku rasa begitu selesa bila dia ada di sisi.Perasaan ni bukan kita boleh rasa pada semua orang.Memang kadang-kadang kau ada ramai orang di sekeliling, tapi tak semua yang boleh healing that uneasy feeling.


Pagi ni incik Zahari mengejot aku dari tidor.Dah pukul 11 pagi aku still on bed."Pukul berapa bucuk abang nak bangun ni?"Bangon tidor baca text begini, rasa hati tersenyum.Dah lama aku hidop sendiri, dah lama handphone aku hanya duduk di bawah bantal setiap kali bangon, tapi bila dipampered begini, rasa ber terima kaseh pada Tuhan sebab menghantar seseorang untuk berkongsi hari dengan aku.


Lepas mandi, aku keluar dengan hanya pakai my sexy track bottom, baby T dan selipar untuk having lunch with him.Dia, as usual, keluar dengan Tshirt hitam Hush Puppies yang aku beli untuk dia dulu, seluar pendek kaler kelabu dia tu dan sandals.Aumm,hensem nya, rasa nak gigit.haha.


Habis lunch, kami spend masa di library (rutin kami kalao keluar waktu tengahari).Incik Zahari baca paper dan aku, of coarse mengambil majalah-majalah fesyen.That is something yang dia selalu bising, selalu suruh aku baca paper untuk tahu perkembangan semasa tapi aku rasa lebih seronok tengok fesyen yang warna-warni even aku bukanlah yang up to date sangat.Heh.


Then, incik Zahari get ready back to work."Sayang nak makan dengan abang tak malam ni?"






Aku senyum.Tak jawab.Belom dia pergi, aku dah rasa rindu.Tuhan, begitu indahnya anugerah yang kau kirimkan sekali lagi ni.

No comments:

Post a Comment