Nov 18, 2011

Bront Palarae vs Aaron Aziz.Yang mana satu?





Kamu pernah alami situasi yang aku sedang lalui sekarang?




Selama ni, kamu selalu ternampak seseorang, dan appearance dia di ruang lingkaran kamu berada itu memang menangkap mata kamu.Sebabnya? Sebab nya memang tak pasti.Memang betol tak pasti.






Jadi cukup untuk kamu hanya merenong dari jaoh.Dan sometime, kamu dan dia secara kebetulan saling berbalas pandangan dan bertukar senyuman tanpa komunikasi 2 hala.Sumpah tidak terdetik langsong di hati rasa suka.






Until,






Until satu masa, kamu sendiri dapat tahu, silent communication antara kamu dan dia selama ini sebenarnya create something pada dia yang kamu tak duga langsong.





Dia suka kamu.






Dan kamu juga sebenarnya baru sedar yang that feeling ada jugak pada kamu cuma kamu tak pernah untuk take it seriously.You block that feeling due to you already have someone, someone that you really love.






Sekarang, dia menjadi peminat setia kamu sampai kamu sudah tidak tahu mahu cakap apa lagi.You only can do nothing.




How u act if you in such situation?



Normal kan bila setiap orang tidak terlepas untuk ada rasa suka kepada yang lain pada waktu yang sama kau cintakan seseorang.




Is it bad? tak patot? dosa?



Perasaan memang subjektif kan?



Thats why aku tak suka bercerita mengenai hati dan perasaan.Sebab bukan rigid.Bukan petak macam laws.Orang takkan boleh faham walao kau baca berkali-kali unless kau selam dan telan sendiri.




.............................




Sorry beb, aku tengah period.Tulisan macam haram jadah merepek.But its deep from my heart right now.Menjerit-jerit di dalam menyuruh aku untuk keluarkan.Haih.



Good night people.Cukup untuk malam ni.







No comments:

Post a Comment