Nov 23, 2011

Got to go


Aku di Coffee Bean sekarang.Duduk blogging di sini selepas waktu kerja, merehatkan badan after 8 hours working sambil dengar lagu-lagu di Red fm yang ke udara.Awesome!


Tak tahu lah nak tulis apa.


Kerja tengah seronok sekarang.Tadi aku sengaja men delay kan break time aku supaya dapat open table makan nasi kukus ikan talipia ramai-ramai dengan team shift petang (hari ni aku masok shift relief- 12pm to 8pm).Walhal team petang takde Melayu langsong pon.Memang di sini all my good friends are non Malay, serius rasa macam tak duduk di Malaysia.Haha.


Aku selalu jugak ter fikir, ke mana hala tuju aku selepas ni.Mahu teros bekerja di sini atao tempat lain? Tapi, yang aku rasa sekarang mahu bina karier di sini.Mula dari bawah.Get much experience dalam hospitality especially yang related to Front Office.So far memang aku senang bekerja dengan team yang ada walaopon abah selalu cakap, kerja dengan Melayu lebih bagus.I dont think so.Banyak aku belajar dengan mereka mengenai 'attitude' semasa kerja.Benda lain, mana yang tak patot kau ambil dari mereka tak perlu bawak sekali dalam perjalanan kau.Itu sahaja.


So far abah dan mama maseh memahami jiwa aku.Mahu kerja yang gila.Tak statik.Thanks abah mama.


Aku kehilangan kata-kata malam ni.Hati gembira tiada apa terbeban di kepala so far, alhamdullilah.



Okey, aku mahu layan video Najwa Mahiaddin.Got to go.Nice lyric, nice song with nice video.Enjoy the song people!

No comments:

Post a Comment