Nov 3, 2011

Merepek di pagi Jumaat.

Mata, still, tak ngantuk.


Walhal the whole night aku berada di tempat kerja.


Sms abah di pagi hari, senang, sungguh senang hati bila abah cakap dia semakin ber selera makan.Alhamdullillah.Tak siapa yang tahu, betapa hati aku tinggal sekeping bila melihat abah HANYA dapat menelan air sebagai makanan ruji beliao setiap hari, dulu.Kuasa Tuhan.*air mata kenapa nak menitis pulak?



Sedang layan Coldplay-The Scientist.Ulang berjuta-juta kali.

Setiap kali dengar lagu ni, aku berasa sedih.Yeah.





Banyak sangat, lama sangat hati aku terluka.Kadang-kadang terpikir bagaimana aku go through all the sad days kelmarin?Sumpah, aku sudah lupa.

Mungkin sebab terlalu buat hati aku ber denyut parah.Sampai jadi tak ingat semua.




Untuk setiap manusia yang pernah menggilis hati aku, anyone, sesiapa sahaja, include some goodfriend yang aku ingat boleh sehidop dan semati dulu, juga somebody yang pernah mengalir dalam setiap semangat aku dulu, jangan lah menyapa aku lagi.




Untuk kau mengambil hati aku semula, untuk kau berada di tempat kau yang semalam, mungkin sudah tidak boleh.Tidak boleh lagi.




Mungkin orang kata, memaafkan senang, tapi untuk mengusir jaoh dari hati yang pernah kamu semua hiris ni, tak mungkin.Boleh kau imagine, bagaimana sukar nya aku mahu ber nafas setiap kali bangon pagi hanya sebab kau sudah lenyap kan segala kudrat yang aku ada? Never turning back, never.




Sudah banyak menulis pon, mata maseh begini.Haih.jadi aku sambong cerita lagi.




Aku ada secret admirer lagi.Tadi ber jumpa nya lagi di mamak.Oh ini bukan dari Coffee Bean.Haha.But this guy, aku tahu dia minat aku.Bukan perasan tapi itulah perasaan yang aku boleh lihat secara tangible.Aku tak tahu kenapa lately aku macam grab attention orang.Sungguh.Its not about hot stuff.Tak.Sumpah, bila kau sudah level umur aku, hot bukan yang dicari, kamu hanya mahu dilihat stable dan kualiti diri lebih menonjol dari fizikal, semata-mata. tak perlu lebih-lebih sangat. Aku meminjam ayat abang. "Sayang, tak sama macam dia.Terpaksa cantik lebih untuk menonjol dari yang lain.Sayang selalu jadi biasa sahaja" I take it as compliment.Aku tak ber bangga diri, tapi sekurang-kurang nya, kata-kata yang spontan keluar dari mulut abang semasa kami having breakfast masa hari lahir aku hari tu boleh jadi self-motivated untuk aku, untuk dilihat lebih dari orang lain.Thanks.





Hey, sudah pukul 11 pagi tapi aku still tak tidor lagi.Why? Rasa hati macam tak sedap pon ada jugak.Mungkin sebab Incik Zahari akan bergerak pulang lewat petang terutama musim raya ni.jadi a bit worried and unsettled. Lindungi perawan hati aku seorang tu, ya Allah.




Mahu lelapkan mata, cuba.Salam.


No comments:

Post a Comment