Dec 12, 2011

hari isnin saya.

Hari ni kerja 8 jam penoh fokus.Sebab terlalu busy.Perform morning cashier, takde masa nak menguap atao teringat kan Bront Palarae. Banyak main dengan duit, clear room under departure, assist Duty Manager check room on the floor, follow up hanging payment yang freshie overlook, yes, banyak kerja.Memang bila aku aku masok sahaja tempat kerja, aku sudah takde void space untuk fikirkan benda luar.Sebab tu bila aku ada masalah, aku suka pergi kerja.Meet people, make you free.


Habis kerja tadi pergi makan KFC with klik kerja.Reward diri sendiri selepas stress gila kerja dari pagi.Haha.Suka sangat waktu begini.Stress dan makan banyak-banyak.Heh.


Balik kerja, tukar pakai baju tidor dan duduk atas katil chats with old friends di FB.Jarang aku online waktu petang sebab selalu kerja waktu begini kecuali bila minggu nak start ber cuti.I usually working in morning.



Tadi dengar lagu Sempurna-Andra & Backbones.Remind me of him.Yup, bukan tidak rindu pada Incik Zahari.He still keep on msg me.Just write simple message, I miss u sayang.I didnt reply anything.I just said that i want take my space for a while.Merehatkan hati yang selalu berdenyut.Mahu buat apa yang aku suka.Mahu pergi ke mana sahaja yang aku mahu.Lepak ber blogging seorang diri di Coffee House sampai larut malam.Makan banyak atao tak tak makan langsong takde siapa yang kesah.Nak tidor tak sedar diri dari habis kerja sampai nak masok waktu kerja esok nya pon takpe.Juga tak perlu pikir macam-macam pasal sesiapa bila pms.Tak perlu nak attach pada yang tak ber kenaan.


Its good for me, juga for our relationship, i think.


Okey, aku nak mandi.Maghrib hampir tiba.Salam.

No comments:

Post a Comment