Dec 15, 2011

Menulis sambil dengar lagu Dewa-Larut.


Banyak berfikir, these few day.


Then aku berjaya, find out all the unsettled things in my relationship.Masalah nya banyak datang dari aku, i think.Dan minoriti dari dia, mungkin jugak.


Yang aku nampak, aku terlalu mahu grab dia dan hubungan ni.Terlalu grab.Terlalu ke hadapan.Terlalu mahu ingin memiliki semua.Terlalu sayang dia.Terlalu sayang hubungan kami.


Thats the problem.


Sampai aku kekang privacy dia.Sampai aku rasa mahu letak dia dalam almari, tak mahu orang lain ada di sekeliling dia.Dan fobia aku tentang masa lepas, terlalu banyak influence perasaan aku iaitu terlalu takot untuk dilukai.Blended.All things blend together, sampai dia jadi mangsa emosi aku.



Dan akhirnya aku dan dia, rasa jaoh.



Communication is best way to bring us back together.Semalam, after off day, aku berjumpa Incik Zahari.Having light talk sebab after that Incik Zahari ada games badminton with his friends, dan dia mahu aku berada dengan nya sepanjang games tu.Yup, aku try to put away sekejap masalah kami dan luangkan masa kami bersama semula.Habis games, dia bawak aku pergi makan char koe tiao bersama kawan-kawan dia juga.


Sepanjang perjalanan ke Genting semula, di dalam kereta, dia explain everything.Dan menjernihkan segala kekusutan.Theres nobody between us.Cuma aku dan dia perlu trust each others.Thats the point.Hurm.






Hati aku rasa kene panah halilintar kelmarin.Dan malam semalam, walao tak sepenuhnya recover, tapi sekurang-kurangnya aku rasa sedikit ok.Dan mahu ambil peluang cuti 5 hari ni untuk mengubat perasaan sendiri dan mengembalikan kepercayaan yang semakin menipis.




Slowly.



Dan what i suggest to myself is, bila sayang kan seseorang janganlah terlalu all out.Just relaks dan let the flow.





Itu mampu buat hati kau bertenang.

No comments:

Post a Comment