Dec 29, 2011

Random.

*Murah rezeki sedikit lately.Hari-hari ada orang belanja.Kadang-kadang bos, klik kerja, kawan baik, peminat, peminat dan peminat.Haha.Ambik je lah.Rezeki jangan ditolak.Haih, manalah tak naik berat badan bulan ni.
*Its hard bila feel my situation sekarang.U in love with someone.On the same time, u ada rasa suka with someone yang juga suka kau.Memang kita dapat determine dengan siapa yang kita mahukan, tapi untuk lost all the moments yang gila-gila plus loving dengan somebody yang banyak share passion dengan kita, tang situ berat nya.Sumpah, aku maseh belom dapat buat benda tu.Tak adil untuk yang seorang lagi tapi aku manusia.
* New year akan tiba within 2 days.Malas nak cakap pasal azam.Bukan bermaksud putus asa with this life, tapi aku lebih senang membenarkan masa let it be.Yang pasti, aku akan spend some my savings untuk make over appearance diri aku,reward diri sendiri beli apa sahaja yang still tak dapat grab last year, pergi bercuti dengan kawan-kawan bujang (haha), dan belanja pamili makan-makan.Itu yang aku mahu buat when turn to new year.Of coarse umur bertambah satu angka.Nothing to wish, just hope that akan jadi wanita 26 tahun yang strong, rasional dan feminine.Haha.
*Sedang rebuild back hubungan dengan Incik Zahari.Sekurang-kurang nya aku rasa gembira tak terkata, bila dia cakap hati nya sakit bila curious tenntang aku with someone.Konflik sometime make both parties realize their mistake and try to grab back what things that slowly gone.Alhamdullillah.It really works.
*Semalam stalk fb ex dan wife nya juga his married life.Hanya singgah sekejap.Melihat perkembangan karier nya yang sebenarnya aku ikuti since dulu, cuma selepas dia kahwin, selepas aku rasa sudah tak patut tahu hal dia, aku sudah banyak hilang khabar dia.Semalam juga uga melihat post-post bahagia dia bersama wife dan kehidupannya.I tell u, mungkin kau akan rasa sakit yang amat dalam bila satu masa dulu kau terpaksa melihat dia bersama dengan yang lain,but trust me, sedikit sebanyak dalam hati kau akan rasa senang bila lihat dia bahagia afterwards.Just take time, dan alhamdullillah, aku sudah berjaya melepasi masa tu =)
*Goodbye-Air Supply.Tak habis-habis dengar lagu ni.Akan rasa something dalam hati.Tapi tak tahu mahu letak di mana that feeling.Mungkin terlalu emosional.Haha.
Selamat malam.

No comments:

Post a Comment