Jan 10, 2012

Hari-hari yang rendah momentum.

1.Aku dah mula buat kerja-kerja assistant Duty Manager.Aku rasa, dari hari ke hari performance kerja aku bagos, walaopon its not easy untuk bekerja meet people 8 jam sehari, dengan hati yang sometime really not there.Pecah ke merata tempat.Risaokan mama di wad, risaokan apa yang abah makan di rumah, risaokan orang yang setia menunggu aku tak berganjak, risaokan hubungan aku dan incik Zahari, risaokan macam-macam.Takde perkataan yang sesuai nak tulis.
2.Tadi balik kerja singgah di Padini Store dan Cotton On.Habis RM300 jugak.Beli barang keperluan sendiri.Memang rasa bebal, sikit, tapi aku rasa biarlah, reward diri sendiri.Manjakan diri sendiri yang dah penat bekerja 7 hari seminggu.
3.Aku still rasa bersalah dengan seseorang.I shud not feel gulity of him, tapi aku tak tahu bagaimana mahu kata tak payah tunggu aku kepada beliao.Find others yang lebih baik, lebih menghargai kau daripada aku.Aku tak berkudrat mahu mengadakan balik kasih-sayang yang aku dah beri pada orang lain.Tak boleh walaopon aku sudah cuba.Aku pelik, aku tak mahu dia ada perasaan dengan aku tapi aku selalu risao kondisi diri dia IF aku pergi teros dari dia.Pelik.Mungkin aku terlalu baik.Tak pernah mahu let others in pain walaopon orang lain dengan mudah buat begitu.
4.Sejak-kebelakangan ni, aku rasa hidop dull.Warna-warni pelangi hilang.I dont know why.Aku dan Incik Zahari ok sahaja cuma lately aku kurang masa berbual dengan dia disebabkan dia banyak kerja lebih masa.Kami hilang void space kami.Maybe di situ aku rasa kurangnya hari aku.
But i always miss him.
5.Pulang ke Utara esok, bersama Incik Zahari.Tak sabar mahu tidor dengan mama.Semoga aku masih boleh memelok dia sebelom dan selepas aku bangon tidor.
Selamat malam.

No comments:

Post a Comment