Jun 23, 2012

Gastrik.Perot atao hati?

Perot gastrik hari ni.Doktor cakap sebab perot aku kosong tak masok apa.Camne nak makan sebab busy kerja.Bila jadi camni, mula lah aku teringat mama.Mama yang selalu ingatkan aku untuk makan, walao lapik perot.Hmm.Tadi jari aku almost nak dail no abah.Nak call mama nak cakap yang aku gastrik.Usually, memang apa sahaja yang berlaku dalam hidop aku, the first person yang aku beritahu ialah mama.But today, i have no one.Hanya mendail nombor Incik Zahari, as my routine.


Hilang kata-kata.Aku hanya terasa hati aku berdenyut sakit.Sakit sebab kehilangan sesuatu yang terlalu major.


Mama.Abah.





Ke mana Angah pergi, walao kiri kanan riuh-rendah, kesunyian tetap rasa menjengah.Dan Angah tahu, perasaan ni akan dibawa sampai bila-bila.


Selamat malam.Ubat gastrik ni buat aku buang angin dekat 10 kali dah.

No comments:

Post a Comment