Nov 25, 2011

Hati yang sedang ber cengkarama.


7.33 pm.Sudah Mahgrib.Tapi aku period, so duduk di atas katil layan bun kacang merah celop hot chocolate.Di luar hujan dan kabos tebal, memang lah lapar.Aku tidor sepanjang hari since kerja malam.Bahagia betul rasa.Bangon pukul 12 tengahari tadi untuk beli lunch, bayar bil Broadband dan kemas bilik.Kemudian tidor balik sampai petang.


Sekarang tengah menulis di atas meja mini yang aku beli di IKEA bersama darling Zabrina aku last week.Comel okey this table.Boleh jugak di gunakan untuk having breakfast di atas katil.Heh.Sambil tu dengar lagu Goo Goo Dolls-Iris.Yup, this song is very meaningful.Reminds me of Mus dan Coffee Bean.So far, aku anggap dia kawan yang baik.Terlalu banyak persamaan kami espeseli genre musik dan lagu yang kami suka, juga makanan yang kami ambil.Dia seperti aku yang kedua.Sampai satu masa, aku rasa begitu takot hilang this friendship, juga our sweetness together.Aku rasa the feeling towards him comes slowly right now, tapi aku maseh freeze. Tidak membuka hati untuk sesiapa sekarang sebab aku tahu mungkin ketiadaan Incik Zahari di sini, membuatkan kekosongan itu mudah sahaja di isi jisim nya.I wont lose both.Itu yang aku tahu sekarang.


Susah menghadapi situasi ini sebenarnya.U never ever understanding if u are not in my current shoes.Haha.


Aku tak tahu nak tulis apa.Semalam aku plan mahu having vacation with incik Zahari, to refresh our relationship yang aku rasa sedikit jaoh sekarang.Mahu menghabiskan masa berdua di pantai, berbincang hati ke hati mengenai hubungan dan apa sahaja perancangan masa depan.Hope that ada ruang tu.Aku cubalah cari, dalam kesibukan kerja dan hal pamili yang ada.



Hey, hati rasa berbelah bagi ni.Kenapa?

1 comment:

  1. hurm...bila kesunyian hati mula mencari teman, bila teman tiba kadang2 kita lupa si dia yang setia menanti...its all up to you darl. ;)i know u can handle this. ;)

    ReplyDelete